Geplaatst op: 15-12-2020 Geschreven door: Redactie Leestijd: 5 minuten
Even voorstellen: Nofar Biran

Even voorstellen: Nofar Biran

Arimpex Media Services, gelegen in het hartje van het bruisende Amsterdam, stelt graag haar werknemers aan jullie voor. Wat gebeurt er precies in het bedrijf? Wie werken er allemaal en hoe is het om er te werken? Onze collega’s stellen zichzelf graag voor! Deze keer: Nofar Biran. 

“Hoi! Ik ben Nofar Biran, 29 lentes jong. Afgestudeerd in Business studies in Amsterdam. Ik ben geboren en getogen in Israël en op mijn tiende verhuisd naar Nederland. Inmiddels ben ik helemaal verliefd geworden op Amsterdam, waar ik al 8 jaar met heel veel plezier woon.”

Accountmanager

“Sinds kort heb ik een nieuwe functie binnen Arimpex. Als accountmanager ben ik verantwoordelijk voor mijn persoonlijke klantenbestand en adviseer ik deze klanten over diverse nieuwe ontwikkelingen in de markt en binnen Arimpex. De klant staat bij mij altijd voorop. Ik probeer de klanten het bereik te geven voor de boodschap die zij uitdragen en het aanbod dat zij in de verkoop of verhuur hebben. Dit kan op verschillende manieren via de vele marketingkanalen die wij bieden zoals: onze magazines, het blog, maar ook via de nieuwsbrief of de social mediakanalen.”

Ervaring binnen het bedrijf

“Ik ben niet nieuw in het bedrijf, wellicht heeft u me op verschillende beurzen rond zien lopen. Voorheen was ik namelijk de eventmanager bij Arimpex. Dat was helemaal in mijn straatje. Lekker op pad, beurzen organiseren, met klanten in contact, hostesses inschakelen, stands inrichten en alles wat hierbij komt kijken. Sinds corona is begonnen, zijn natuurlijk alle evenementen afgelast. Hierdoor ben ik verder gaan kijken binnen het bedrijf. Wat kan ik doen? Waar kan ik helpen?

Omdat de evenementen wegvielen, ben ik gaan kijken waar ik mijzelf binnen het bedrijf kon gaan inzetten. Zo ben ik op de marketing- en communicatieafdeling terecht gekomen. Dit alles was helemaal nieuw voor mij! Maar met de interne begeleiding vond ik vrij snel mijn draai. Mijn taken bestonden uit marketingcampagnes bedenken en uitvoeren (wat lekker aansloot op mijn vorige functie als de eventmanager) en relevant watersport- en kampeernieuws zoeken en publiceren. Daarnaast was ik ook verantwoordelijk voor de boodschap die naar de zakelijke markt verstuurd werd. Dus de nieuwsbrief die u ontvangt van een van onze merken, die was van mijn hand.

Uiteraard zijn er nog vele andere taken die ik opgepakt heb. Al met al probeerde ik tijdens mijn rol op de marketing- en communicatieafdeling onze merken goed te vertegenwoordigen in de breedste zin van het woord. Denk hierbij aan klant bezoeken, maar ook aan het uitrollen van verschillende promotie campagnes voor onze klanten zoals de zomercampagne die we met Botentekoop.nl gedaan hebben.

Sinds november heb ik de overstap gemaakt naar de verkoopafdeling. Ik merkte door mijn voorgaande werkzaamheden als eventmanager dat het klantcontact voor mij heel belangrijk is. Toen ik de kans kreeg vanuit de werkgever om het salesteam te verstreken, wilde ik dit uiteraard niet laten schieten. Zo blijf ik sinds januari 2020 continu groeien en mezelf ontwikkelen binnen Arimpex. Ben je benieuwd naar wat ik voor jou kan betekenen? Geef me gerust een belletje en we kletsen even bij.”

Trots op ons werk!

”Iets waar ik met trots op terugkijk, is mijn start in 2020. Ik ben meteen in het diepe gegooid en mocht de organisatie van Boot Düsseldorf voor mijn rekening nemen. Stiekem was ik wel een beetje zenuwachtig. Maar achteraf bekeken verliep alles helemaal volgens planning. Tegelijktijdig met Boot Düsseldorf waren er meerdere beurzen waar Arimpex op vertegenwoordigd was. Ook hier moest ik een vinger aan de pols houden. Dit alles is allemaal volgens planning verlopen. Dus hier ben ik heel trots op.

In maart 2020 kwam COVID-19 om de hoek kijken. Dit is voor iedereen een heel spannende periode geweest. Door het wegvallen van de beurzen wilde Arimpex iets doen voor de markt. De vraag was: hoe kunnen we het grote bereik inzetten om toch de boodschap van de klant naar buiten te kunnen brengen? En dit in korte tijd zonder fysieke beurzen. Zo zijn er diverse nieuwe ideeën op tafel gekomen. Deze zijn uitgewerkt en stuk voor stuk samen met onze klanten tot stand gekomen. Om digitaal de boodschap te brengen die normaal fysiek tijdens een beurs gebracht wordt.

Ook voor het verspreiden van de magazines hebben we een nieuw plan bedacht. In mijn rol als eventmanager ben ik in de zomer op en rond het water geweest. Daar heb ik met een team zo veel mogelijk tasjes aan watersporters uitgedeeld. Zodat uw boodschap echt bij de doelgroep terecht komt. Dat is met het gehele team goed gelukt, iets om echt heel trots op te zijn.”

Waarom Arimpex Media Services?

“Ik vind het fijn om voor een organisatie te werken waar het teamverband ontzettend voelbaar is. Binnen Arimpex werken we met en voor elkaar en denken we niet in hokjes. Iedereen is een belangrijke schakel in het proces en daar waar bijgesprongen moet worden, staat iedereen voor elkaar en de business klaar. Wij gaan met zijn allen voor een mooi product en we doen het echt samen als een team. Dat creëert een enorm fijn werksfeer, waarbij elk werknemer zich gehoord en gewaardeerd voelt.“

Meer lezen?

Meer kampeernieuws lezen? Dat kan! Klik hier. Op zoek naar je eigen camper of caravan? Bekijk hier het actuele aanbod.

Lees verder
Terug naar Kampeernieuws